Naam:
Foto’s:
108
Video’s:

Over mij

Ik ben Berdine en inmiddels alweer 11 jaar werkzaam binnen de kinderopvang. In 2015 heb ik mijn studie Pedagogiek afgerond. De komende periode wil ik gaan ontdekken wat het werk bij Aleh Negev in Israël mij gaat leren over mezelf en anderen. De doelgroep is kwetsbaar maar tegelijk zo krachtig en puur. Ik hoop dat ik nog veel verrassende dingen zal gaan ervaren.

Over mijn reis

Van begin februari tot begin juni 2019 hoop ik vrijwilligerswerk te gaan doen bij Aleh Negev, een plek in het zuiden van Israël waar zorg wordt geboden aan ongeveer 150 bewoners en kinderen. Ik werk op het medische kinderdagverblijf van Aleh. In deze periode woon ik in een vrijwilligershuis in Maslul, een dorp op 2 km afstand van het complex. Ik werk vijf dagen in de week bij Aleh. Daarnaast is er ook tijd om het land te ontdekken.

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, IJsland, Israël, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.